25 εύκολοι τρόποι να ξυπνήσετε, να αισθάνεστε όμορφα και θετικά13th Ιούνιος 2017

Έχετε ποτέ περάσει μία νύκτα με άστατο ύπνο, δυσάρεστα όνειρα ή ξυπνάτε στις 3 η ώρα μέσα στη νύκτα σε υπερένταση και να χρειάζεται να πάρετε ένα υπνωτικό χάπι ;  Ή αυτές είναι ερωτήσεις άνευ ουσίας;

Ω ναι, πάλι τα ίδια. Η σκέψη να σηκωθείτε είναι πράγματι αγώνας. Προσπαθείτε να συρθείτε από το κρεββάτι με το στόμα ξηρό και το σώμα να μη θέλει να κάνει καμμία κίνηση. Το να σταθείτε όρθιοι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να αντιμετωπίσετε τον κόσμο; Είναι αυτό το καλύτερο πρόσωπο σας, το εξυπνότερο μυαλό σας ή το πιο άψογο σώμα σας; Απλά αισθάνεστε όπως ο δράκος στην ταινία Σρεκ. Η κακοκεφιά περιγράφει την συμπεριφορά σας και αυτή δεν είναι καλή όψη.

Πως θα μπορούσατε να αισθάνεσθε διαφορετικά; Υπάρχει δουλειά ατελείωτη στο γραφείο από την προηγούμενη μέρα, μια σχέση που δεν πάει καλά, παιδιά που δεν διαβάζουν και ένα meeting που δεν θα θέλατε να είσαστε. Υπάρχει στο πρόγραμμα η ώρα ποδοσφαίρου, μάθημα πιάνου και η ώρα γυμναστικής σας ακυρώνεται από γεύμα εργασίας με τον εργοδότη σας. Φωνές σας λένε να πάτε πίσω στο κρεββάτι.

Ας αλλάξουμε αυτή την εικόνα!

Εδώ είναι 25 τρόποι για να σηκωθείτε θετικά και να μείνετε ευτυχισμένοι, χωρίς stress, και με ενέργεια για να δημιουργήσετε με πάθος κάθε μέρα.

  • Μη κινείτε ούτε ένα μυ του σώματος σας

Μείνετε ακίνητοι. Νοιώστε το παρόν σιγά σιγά. Αφήστε το πνεύμα και το σώμα να συνδεθούν χωρίς εντονες κινήσεις.

  • Προσπαθείστε να θυμηθείτε τα όνειρά σας

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να θυμηθούν τα όνειρα τους ή δεν ονειρεύονται καν. Όλοι ονειρευόμαστε αρκετές φορές κατά την διάρκεια της νύκτας. Μπορείτε να εκπαιδευτείτε να θυμόσαστε τα όνειρα σας με το να μένετε ξαπλωμένοι απόλυτα ακίνητοι χωρίς σκέψεις. Τα όνειρα αντικατοπτρίζουν το υποσυνείδητο μας. Αξίζει να προσέχετε την υποσυνείδητη συναισθηματική σας κατάσταση. Μπορείτε να καταλάβετε πολλά.

  • Σκεφθείτε τι σας κάνει ευτυχισμένους

Διαλέξτε 3 πράγματα που σας κάνουν ευτυχισμένους. Σχηματίστε ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη σας. Οι χαρούμενες σκέψεις θα είναι στη πρώτη γραμμή στη συνειδητότητα σας κατά την διάρκεια όλης της μέρας.

  • Χαλαρώστε το σώμα σας

Είναι φυσικό όταν μόλις ξυπνάτε να σκέπτεσθε ότι νοιώθετε χαλαροί αλλά στη πραγματικότητα να μην είστε χαλαροί. Εάν έχουμε ένταση κατά την διάρκεια της νύκτας πολύ πιθανόν θα έχουμε κι όταν ετοιμαζόμαστε να σηκωθούμε από το κρεββάτι. Συνειδητά φέρτε το σώμα σας σε μία κατάσταση πλήρους χαλάρωσης.

  • Διαλογιστείτε

Το σώμα του καθενός μας ξυπνάει διαφορετικά. Μερικά σώματα και μυαλά ξυπνούν πιο γρήγορα από άλλα, αλλά ένας σπουδαίος τρόπος να σηκωθείτε με όρεξη είναι να διαλογιστείτε. Εάν το μυαλό σας είναι γεμάτο από σκέψεις, προσπαθείστε να καθαρίσετε το μυαλό σας. Σιγά σιγά βγείτε από τα σκεπάσματα και καθείστε σ΄ένα μαξιλάρι με την πλάτη να στηρίζεται στο τοίχο και δώστε χρόνο στον εαυτό σας  (στην αρχή 2-5 λεπτά) καθισμένοι ήρεμα.

  • Ευθυγραμμείστε την ενέργεια σας

Μία κατακόρυφη σπονδυλική στήλη διευκολύνει τον διαλογισμό γιατί ευθυγραμμίζοντας την σπονδυλική στήλη επιτρέπουμε στην ενέργεια του σώματος να κυκλοφορήσει ελεύθερα. Τεντώστε τους ώμους σας πίσω και νοιώστε τα κόκκαλα της λεκάνης να έχουν καλή επαφή με το πάτωμα. Παρατηρείστε την ακινησία του σώματος σας και νοιώστε τη.

  • Σταματείστε να σκέπτεσθε

Ο διαλογισμός δεν είναι δύσκολος. Είναι μία διαδικασία που επιτρέπει στις σκέψεις να φύγουν. Θα έχετε σκέψεις ακόμη και πως θα πετύχετε να μη σκέπτεσθε, αλλά αν δεν μπορείτε να σταματήσετε, αυτό που είναι σημαντικό είναι να μην έχετε κάποιο συναίσθημα που να προέρχεται από τις σκέψεις.

  • Αναπνεύστε

Εάν το μυαλό σας είναι δραστήριο, εστιάστε την προσοχή σας στην αναπνοή σας. Όσο επεκτείνετε την αναπνοή τόσο περισσότερο θα συνεχίσετε να είσαστε σε μία ήρεμη κατάσταση.

  • Εστιάστε στην αναπνοή

Νοιώστε πόσο ωραίο είναι να αναπνέετε. Εξ άλλου, το να αναπνέουμε είναι που μας κρατάει ζωντανούς. Είναι η δύναμη της ζωής γι΄αυτό τιμήστε τη.

  • Να έχετε μία στάση ευγνωμοσύνης

Το εσωτερικό σας ρολόι θα αρχίσει να σας σκουντάει. Είναι η στιγμή που ξεκινάει η φάση της ευγνωμοσύνης όταν ξυπνάμε : πείτε 5 πράγματα για τα οποία νοιώθετε ευχάριστα και χαμογελάστε.

  • Απαλλαχθείτε από την αρνητικότητα

Το να έχετε αρνητικές σκέψεις στην αρχή της ημέρας σας είναι σίγουρα ένας κακός παράγοντας για την ευεξία σας. Το μυαλό σας έχει την τάση να πηγαίνει στο κακό πρώτα. Είναι η ανθρώπινη φύση να παραμένει στο αρνητικό. Αντισταθείτε στο κακό και αλλάξτε την προσοχή σε ότι είναι θετικό στη μέρα σας και στη ζωή σας.

  • Μη μένετε προσκολλημένοι

Μη μπαίνετε σε σκέψεις αμέσως μόλις ξυπνάτε. Έχετε ολόκληρη μέρα μπροστά σας να το κάνετε. Η προσκόλληση δημιουργεί ψευδαισθήσεις περισσότερο παρά πραγματικότητα και προκαλεί στρες και άγχος.

  • Αφήστε τα πιεστικά θέματα

Τα πλέον πιεστικά θέματα της μέρας σας είναι στη πρώτη γραμμή  στο μυαλό σας. Είναι θετικά ή αρνητικά; Εάν είναι αρνητικά, βάλτε μία θετική κατάσταση ή σκέψη πάνω τους. Μπορείτε να μετατρέψετε κάθε αρνητικό σε θετικό.

  • Μείνετε ήρεμοι

Οι σκέψεις σας ελέγχουν το μυαλό και το σώμα. Παρατηρείστε πως το σώμα σας αποκτά ένταση με δυσάρεστα θέματα. Χαλαρώστε το σώμα σας παίρνοντας μία πολύ βαθιά εισπνοή και εκπνεύστε αργά. Τεντώστε προς τα πίσω τους ώμους και ανοίξτε την καρδιά σας.

  • Σκεφθείτε ΝΑΙ αντί για ΟΧΙ

Το ΟΧΙ σημαίνει αντίσταση στην απασχόληση και την προοπτική. Το ΝΑΙ σημαίνει δυνατότητες και ευκαιρίες. Το ΝΑΙ σημαίνει να είσαι δυνατός και πρόθυμος να περάσεις από ένα νοητικό κατώφλι και να νοιώσεις έκπληξη.

  • Μείνε παρών

Κάνε μία προσπάθεια να μείνεις παρών στο τώρα κατά την διάρκεια της μέρας. Εάν σκέπτεσαι το μέλλον ή το παρελθόν , ξανασυνδέσου με το παρόν. Η δύναμη της μέρας είναι στο τώρα.

  • Αφαίρεσε κάτι από τη μέρα σου

Βάλε σκοπό να αφαιρέσεις κάτι περιττό από την μέρα σου. Κάνε το συνήθεια να απαλάσσεσαι από κάτι καθημερινά. Καμμία σύνδεση και είναι καλό για την ψυχή.

  • Να είσαι με χαρούμενους ανθρώπους

Προσπάθησε να περιβάλλεσαι από χαρούμενους, ευτυχισμένους ανθρώπους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κράτα σε απόσταση κανάλια που σου παίρνουν ενέργεια – ανθρώπους, τοποθεσίες και πράγματα που στέκονται εμπόδιο στην ευτυχία σου και σε κρατούν κολλημένο σε μια κινούμενη άμμο.

  • Ανάλαβε θετικές επιδιώξεις

Επένδυσε σε θετικές επιδιώξεις κατά την διάρκεια της ημέρας.Κράτα τα αρνητικά μακρυά. Εάν σου λείπει η θετική ενέργεια, τότε η αρνητική θα πάρει το χώρο της. Κάνε κάτι που θα φέρει χαρά στη ζωή σου. Πήγαινε στο γυμναστήριο, φάε κάτι υγιεινό και κάλεσε κάποιον καλό φίλο.

  • Μείνε μακρυά από τα social media για μια μέρα

Ξέχασε για μια μέρα το face book και το twitter και βασίσου στην δικιά σου ενέργεια για να μείνεις θετικός.

  • Να είσαι προσεκτικός πάντοτε

Πάρε τον χρόνο σου για να νοιώσεις τον εαυτό σου. Αξιολογήστε πως αισθάνεσθε μέσα σας. Το να νοιώθω τον εαυτό μου είναι σαν να παίρνω την συναισθηματική και πνευματική μου θερμοκρασία. Δεν χρειάζεται να γνωρίζετε πως λειτουργούν τα πράγματα και να κατανοήσετε το νόημα της ζωής. Η ζωή απλώς είναι. Ζήσε την!

  • Μη δικαιολογείς, μη κατηγορείς

Είναι στην ανθρώπινη φύση να δικαιολογεί και να απευθύνει το φταίξιμο αλλού όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Βάλε σκοπό να παίρνεις την ευθύνη για ότι κάνεις κάθε μέρα.

  • Άρπαξε τις καθημερινές ευκαιρίες

Η ζωή είναι μια ευκαιρία –είναι ευκαιρία να γίνεις το καλύτερο που μπορείς να είσαι. Εάν διψάς, πιές ! Αν πεινάς, φάε! Κάθε τι που κάνεις έχει νόημα και σκοπό και επηρεάζει την δημιουργικότητα σου.

  • Γυμναστείτε

Η καθημερινή άσκηση προωθεί τις θετικές συμπεριφορές. Οι νευροδιαβιβαστές σας θα σπινθοβολούν όλη μέρα. Ασκηθείτε το πρωί –το πρωινό περπάτημα είναι επίσης διαλογιστικό – το μεσημέρι ή το βράδυ. Αλλά 20 λεπτά τουλάχιστον καθημερινά για καλή υγεία της καρδιάς.

  • Ανοίξτε τα μάτια σας

Ανοίξτε τα μάτια σας, δυναμώστε την αγαπημένη σας μουσική, χορέψτε στη κουζίνα και φτιάξτε ένα σπουδαίο πρωινό.

 

Βουτήξτε μέσα στη μέρα με θετική ενέργεια και πλήρη συνειδητότητα και χαιρετήστε τη μέρα σας σαν δώρο που το αγαπάτε. Η ζωή σας θα πάρει ένα καινούργιο νόημα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *