ΜΑΡΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

ΑΓΧΟΣ: ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ

Το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι δεν αναγνωρίζουν ή δεν έχουν υπομονή με το άγχος κάνει τα πάντα χειρότερα.

‘’Μάζεψε τα κομμάτια σου’’ είναι άκαρδο να το λες! Αλλά οι άνθρωποι δεν έχουν πρόθεση να είναι σκληροί. Απλώς δεν καταλαβαίνουν την ένταση μιας αγχώδους προσβολής εκτός κι αν συμβεί στους ίδιους.

Σοβαρό ή ακόμη και μέτριο άγχος είναι πέρα από μια ‘’στιγμή πανικού’’. Μπορεί να διαρκέσει για ώρες ή ακόμη και μέρες, μπορεί να μας παραλύσει από το φόβο και μπορεί να φαίνεται αδιέξοδο! Και αυτοί δεν καταλαβαίνουν…… ότι κάνετε το καλύτερο που μπορείτε!

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να ξεπεράσουν το άγχος με συμβατικούς τρόπους όπως φάρμακα αλλά το αποτέλεσμα αφ’ ενός δεν είναι το αναμενόμενο και αφ’ ετέρου δεν μπορεί κάποιος να ζει πάντα με φάρμακα.

Μερικοί παραιτούνται και απλώς αποδέχονται αυτό το τρομερό βάσανο, αισθανόμενοι ότι δεν έχουν πουθενά να στραφούν.

Αυτό που χρειάζεται είναι να βρεί κάποιος τη ρίζα του προβλήματος γρήγορα και χωρίς κόπο. Τότε το πρόβλημα λύνεται ριζικά. 

 

ΒΉΜΑ 1. 

Χαλαρώνεις. Ίσως δεν φαντάζεσαι πόση ένταση κρατάς στο σώμα σου ακόμη κι αν δεν σκέφτεσαι κάτι στενάχωρο. Οι μυς σου είναι σε σύσπαση και υπερένταση συνεχώς και χρειάζονται ένα διάλειμμα.

 

ΒΗΜΑ 2.

Όταν έρχεσαι σε επαφή με το πως νιώθει το σώμα σου, οι σκέψεις σου ‘’κόβουν ταχύτητα’’. Όλη η αναστάτωση ηρεμεί επειδή τώρα εστιάζεις στο σώμα και και αρχίζεις να νιώθεις που είναι το άγχος.

 

ΒΗΜΑ 3.

Αρχίζεις να νιώθεις , καθώς οι σκέψεις σου ηρεμούν και αποκτάς την συνειδητότητα του σώματος σου, ότι μπορείς να εστιάσεις σε μια μόνο σκέψη ή σε ένα μέρος του σώματος σου και αυτό σε δυναμώνει. Αυτή η δυνατότητα αν συνεχίσεις την εξάσκηση θα σου επιτρέψει να ξεπεράσεις το άγχος.

 

Το γνωρίζω ότι κάνεις το καλύτερο που μπορείς. Έτσι, σε παρακαλώ, μη κατηγορείς τον εαυτό σου αν δεν το πετυχαίνεις αμέσως. Θέλει εκπαίδευση. Αν το βάλεις στην καθημερινότητα σου θα γίνει εύκολο και στο τέλος εργαλείο για μια πιο εύκολη καθημερινότητα. Πριν, δεν γνώριζες ότι είναι δυνατόν να ελέγχεις το άγχος σου δίνοντας προσοχή στο σώμα σου.

Τώρα, γνωρίζεις ότι όσο αναπτύσεις αυτή την ικανότητα τόσο περισσότερο απολαμβάνεις μια βαθιά, φυσική και ψυχολογική χαλάρωση.

Τα θεραπευτικά αποτελέσματα αυτής της τεχνικής αφορούν περισσότερους τομείς της ζωής σου. 

Όσο περισσότερο εξασκείσαι τόσο περισσότερο θα αρχίσεις να αισθάνεσαι γεμάτος ζωτικότητα, αυτοπεποίθηση, αισιοδοξία, ισορροπία, ενέργεια, ηρεμία, δύναμη, με αξία, σοφότερος, ότι είσαι στο κέντρο σου, ότι έχεις ενσυναίσθηση, αντίληψη, γαλήνη, αγάπη και ευτυχία.

 

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *